



{המשך לקרוא}

חברות וארגונים החפצים ביצירת
שדה ארגוני המעודד חדשנות ויצירתיות בקרב עובדיהם. הסדנה מותאמת לאוכלוסיית מנהלים, אנשי מחקר ופיתוח, נותני שירות ועובדים בתחומים שונים.
לנהל עם גרביים אדומים

'לנהל עם גרביים אדומים' הינה סדנה לפיתוח חשיבה חדשנית ויצירתית המקנה כלים פרקטיים לפתרון דילמות ודרכי פעולה למימוש מטרות.
הסדנה נולדה ופותחה מתוך גישה שיצירתיות היא מיומנות שניתן לשפר ולשכלל בכל אדם וארגון, ותוצריה מניבים תחושת סיפוק, מסוגלות, הנעה והצלחה.
במהלך הסדנה המשתתפים מקבלים כלי יעיל ופשוט להטעמה, שמטרתו הרחבת חשיבה באמצעות גירויים חיצוניים ומניפולציות, המעוררים אסוציאציות, דמיון, אינטואיציות, פנטזיות וגם הומור. כלי ייחודי זה מאפשר שיתוף ופיתוח מתמשך של רעיונות בתוך קבוצת עבודה, תיעוד תהליכי חשיבה, יצירת כמות רעיונות עצומה, וביצוע תיעדוף יעיל ממגוון הרעיונות הרבים שנולדו.
העבודה בסדנה הינה חווייתית, מהנה ושואפת ליצור דיאלוג פורה תוך מיקוד במטרות הרלוונטיות לארגון.
תוצרי הסדנה לנהל עם גרביים אדומים:

עידוד ופיתוח חשיבה אינטואיטיבית ואסוציאטיבית

יצירת כמות רבה של רעיונות חדשניים יש מאין

ניהול סיעור מוחין אפקטיבי

שימוש בכלים עוקפי חשיבה ליניארית

עקרונות לתקשורת מפרה בתהליכי יצירה

באילו מצבים חשיבה יצירתית יכולה לתרום לי?

-
יצירת נקודות מבט חדשות על בעיות ישנות
-
כלים פרקטיים ליצירה עצמאית של רעיונות רבים ומגוונים יש מאין
-
הגברת מוטיבציה פנים ארגונית לחדשנות ויצרתיות בקרב עובדים
-
פיתוח מוצר / מתן שרות
-
ניהול סיעור מוחות אקפטיבי בצוות
משך הסדנא:

בין 5 שעות ועד 12 שעות.
למי מיועדת הסדנה

There are no items in this list
קטע מתוך ראיון ב-גלובס של פרופסור דייב אולריך ומנכ”ל טבע, ישראל מקוב:
מקוב: “כדי לשמור על המוטיבציה של כל האנשים בחברה, צריך ליצור סביבה שיוצרת מוטיבציה. הרבה אנשים מדברים על יצירתיותאבל מעטים באמת יצירתיים, ואנחנו באמת מעודדים יצירתיות כחלק מהתרבות של טבע”.
איך?
“כשיש לנו דיון, למשל, ואנחנו חושבים אם ללכת בכיוון אחד או לפגוש את האתגר מכיוון אחר, אנחנו תמיד בודקים את עצמנו עד כמה אנחנו יצירתיים. האם הלכנו על הפתרון הרוטיני, או שמצאנו פתרון מחוץ לקופסה. אנחנו רוצים שאנשים יהיו יצירתיים,כי אדם יצירתי מאוד גאה, והסביבה הקרובה שלו מתגאה בו, ואז אנשים הופכים למסופקים ומנסים שוב להיות יצירתיים”.
אולריך: “יצירתיות זו התשוקה לעשות דבר חדש, מינוס הסיכון להיכשל. מנהל טוב יגדיל את התשוקה של העובדים לעשות משהו חדש וייתן הזדמנות לנסות, ובמקביל יקטין את אלמנט הסיכון. לא נעניש על כישלון, כל עוד נלמד ממנו, ולא נעשה אותה טעות שוב ושוב.
“מנהלים טובים יכולים להגדיל את היצירתיות על-ידי הגדלת התשוקה הזו, לנסות דברים חדשים, ולהקטין את הפחד מכישלון. זה חוזר למה שאמרנו קודם, שהעובד מתמלא מוטיבציה כי הוא עושה משהו עם ערך, עבודה חדשנית. וזה אתגר גדול, לשמור את העובדים רעננים”.
יוצרת ומנחת הסדנה
נילי צרויה מרצה ומנחת סדנאות משנת 2008 עם חברות, ארגונים ומכללות, בינהם משרד רוה"מ, מכבי שירותי בריאות, טבע, שטראוס, ומכללת המי"ל. נילי מתמחה בפיתוח והרחבת חשיבה יצירתית, בהקניית כלים לניתוח ושיפור מיומנויות תקשורת בינאישית, בפיתוח מיומנויות עבודה עם שפת גוף מעצימה, ובעמידה מול קהל והעברת פרזנטציות משפיעות.
בנוסף, נילי עובדת כשחקנית מקצועית בתיאטראות הגדולים בישראל, בקולנוע ובטלוויזיה, שם היא מיישמת הלכה למעשה את כל מחקרה וסקרנותה למגוון דרכי ההתנהגות, ההבעה והתקשורת בין בני אדם, והשלכותיהם על מידת ההצלחה, המסוגלות והאושר הפנימי.
נילי משלבת בסדנאות שלה כלים יישומיים מעולם המשחק המונגשים לעולם העסקי - ניהולי ובכך יוצרת שילוב ייחודי של תכנים המועברים באופן מעשיר וחוויתי כאחד.
על פעילותה כשחקנית ניתן לקרוא בערך ויקיפדיה.
